Wersje językowe
Zwroty i reklamacje
Zwroty

Coś poszło nie tak i chcesz zrezygnować z zamówionych produktów? Nie ma problemu – kupując w sklepie Sitofach.pl masz prawo odstąpić od umowy i odesłać zakupiony produkt w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny (chociaż będzie nam miło, jeśli uargumentujesz swoją decyzję – postaramy się wyciągnąć z niej wnioski). Zwracany produkt* nie powinien nosić śladów użytkowania. Możesz zwrócić towary, które są nowe i nieużywane – czyli w takim stanie, by mogły trafić z powrotem na półkę i posłużyć komuś innemu.

*Zwrotom nie podlegają matryce do sita z Twoim wzorem – jest to produkt spersonalizowany, wykonany na zamówienie.

Aby procedura zwrotu przebiegła szybko i bezboleśnie, wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem. 

Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia paczki do siedziby firmy. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. W przypadku zwrotu pełnowartościowego produktu koszt przesyłki ponosi Kupujący.

Zobacz jak dokonać zwrotu:

  1. Poinformuj nas o zwrocie w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając maila na adres shop@sitofach.pl lub listownie pod adres Arty Sp. z o. o., ul. Ciołkowskiego 165 D, 15-516 Białystok
  2. Pobierz i uzupełnij FORMULARZ ZWROTU
  3. Zapakuj produkt/produkty w bezpieczny sposób, nie zapomnij wrzucić formularza zwrotu
  4. Zwrot odeślij na adres:

Arty Sp. z o.o.
ul. Ciołkowskiego 165 D
15-516 Białystok

Masz pytania? Dzwoń śmiało – wyjaśnimy i pomożemy: +48 579 646 751

Reklamacje

Jeśli uznasz, że otrzymany produkt jest niepełnowartościowy lub dotarł do Ciebie uszkodzony, masz prawo do złożenia reklamacji.

  • Jeśli produkty zostały uszkodzone w trakcie dostawy zgłoś nam takie zdarzenie na naszą skrzynkę mailową shop@sitofach.pl. Jeżeli masz taką możliwość, to do zgłoszenia dołącz zdjęcia uszkodzonej paczki i towaru. Wypełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY i odeślij go wraz z towarem lub na maila.
  • W innych sytuacjach, gdy paczka nie wygląda na zniszczoną, ale towary są uszkodzone, wystarczy, że wydrukujesz i wypełnisz FORMULARZ REKLAMACYJNY i dołączysz go do paczki. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do siedziby firmy i odeślemy kwotę powiększoną o koszty wysyłki na wskazany nr rachunku bankowego lub wymienimy produkt na nowy (w zależności od informacji zawartej w zgłoszeniu reklamacyjnym).
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Darmowa dostawa w PL od 360 zł
Sklep internetowy Shoper.pl